vrijdag 1 februari 2019

Wo 30/01/2019 Een eerste bergrit

Omdat het in de rondrit van vandaag behoorlijk op en neer gaat maak ik van het profiel een tabelletje op papier. Pas na 7km merk ik dat we in de omgekeerde richting fietsen dan we dachten. Het wordt dus wat lastiger om mijn tabelletje onderweg te gebruiken Hoger dan 422m komen we niet maar toch zijn er enkele stevige klimmetjes. Op een gegeven moment geeft een bord langs de weg 10% aan maar volgens mijn inschatting is het een stuk meer en het slechte asfalt en de tegenwind maakt het extra zwaar. MJ stapt een eindje te voet, zelf moet ik ook even stoppen om naar adem te happen alvorens verder te fietsen. Het wordt een prachtige rit en we mogen toch wel stellen dat dit onze eerste bergrit is, maar zeker niet de laatste.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten