dinsdag 12 maart 2019

Ma 11/03/2019 Een onverwachte hindernis


We gingen er van uit dat het vandaag een vrij makkelijke etappe zou worden. Onderweg merk ik echter dat een stukje van het traject dat ik had uitgestippeld over de autostrade loopt en ik een alternatief moet zoeken. Wat we niet konden zien op de kaart of mijn GPS was dat dat alternatief over een afstand van ongeveer 1km zeer steil naar omhoog gaat en we onze fietsen weer eens omhoog moeten duwen. De afdaling die even later volgt is al even steil, zo erg zelfs dat ik het veiliger vind om ook hier te voet naar beneden te stappen.
We zijn wel benieuwd in wat voor een hotel we gaan terecht komen. Het kost maar €38 voor twee overnachtingen, wat toch zéér goedkoop is, goedkoper dan een camping. Met het hotel blijkt echter niets mis te zijn, we hebben een ruime kamer zelfs onze fietsen kunnen erop en een eigen badkamer aan de overkant van de gang en een balkon. Wat waarschijnlijk zal meegespeeld hebben is dat de straat volledig is opgebroken en het nog maar amper bereikbaar is, het lawaai van de werken overdag is ook niet te onderschatten.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten