zaterdag 16 maart 2019

Vr 15/03/2019 Onze laatste kilometers op Tenerife


Er resten ons nog slechts 25km tot Los Cristianos waar we Tenerife definitief achter ons laten en we om 14:30 een ferry nemen naar La Gomera. Wanneer ik onderweg aan een bushalte even langs de weg ga staan om op MJ te wachten en ik even omkijk of ze al in aantocht is gaat bij mij heel even het licht uit. Wanneer enkele seconden later het licht weer aan gaat staan er al twee Spanjaarden naast mij om me weer recht te helpen. De schade valt nog mee, enkel een geschaafde elleboog.
Het valt ons op dat je in Los Cristianos veel Vlamingen tegen het lijf loopt, we hebben dan ook al heel wat visitekaartjes uitgedeeld met de verwijzing naar onze blogs.
De overtocht met Armas duurt een uur. De boottochten hier tussen de eilanden zijn toch wel prijzig. De taxi die we vorige zondag namen naar La Laguna bespaarde ons een boottocht, vandaar dat we er niet aan twijfelden deze te nemen.
Het appartementje dat we huren in San Sebastian de la Gomera ligt ook weer op een helling en om er te geraken moeten we toch weer enkele trappen doen. Op booking.com stond dat het een appartement was met een wasmachine, waar we natuurlijk op gerekend hadden, maar die is er niet. Wanneer ik naar de verhuurster bel is ze meteen bereid om met de sleutel te komen van het appartement boven ons waarvan we wel de wasmachine mogen gebruiken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten